Pembaharuan Pada Blog Suksis

Posted by izzue.com | 10:26 PM | | 0 comments »

Dengan ini, saya dengan senang hati ingin memberitahu semua warga suksis bahawa blog ini sudahpun saya update dengan jayanya. Saya telah mengubah hampir ke semua bahagian dalam blog ini supaya kelihatan lebih menarik dan cantik. Barulah orang ramai nak view. Kepada semua warga suksis IIUM, diharap dapat menggunakan blog ini untuk merapatkan lagi ukhwah sesama kita. Dan tidak lama lagi saya akan lancarkan sebuah forum khusus untuk warga SUKSIS IIUM ini. Dengan adanya forum tersebut, segala pendapat, masalah, dan lain-lain yang berkaitan dapat diluahkan disitu. Biarkan yahoo group itu sebagai tempat untuk perbincangan aktiviti kita sahaja. Kalau nak luahkan rasa tidak puas hati sekalipun, anda semua ada dua tempat. Sama ada di blog, mahupun forum.

Akhir kata, pertahankan blog kite nie yerrkk....Saya mengalu-alukan komen dari anda semua.

Ikhlas daripada
Iffatul Izzat B. Awang Hamat (KS 72132)
starhunter_paradise@syok.org

0 comments