Di kesempatan ini, saya nak ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin kepada semua kawan-kawan dan adik-adik suksis yang sentiasa memberikan kerjasama kepada saya...
Juga sekalung tahniah dan penghargaan kepada mereka yang terlibat secara langsung dan tidak langsung dengan program iftar hari tu...
Kalau ado apa-apa nak tegur saya atau mainboard suksis, boleh email kt saya privately adib_saat@yahoo.co.uk... tak pun telefon terus, 017-6745123, tak pun mari bilik terus, Bilal G1.7.
Insya Allah kita akan bersama-sama menambah-baikkan suksis dari masa ke masa.... Kerjasama dan Keprihatinan anda semua sangat dihargai dan diingati...
P/S Tiada organisasi seindah suksis, yang pernah diceburi... Tiada ukhuwwah setanding suksis, yang dapat mengatasi.... Tiada kesedihan yang melampaui, meninggalkannya nanti...
Dah rasa sedih yang tidak terhingga sebab hanya ada satu saja lagi program untuk tahap tiga...
Marilah kita sama-sama jayakannya umpama sebuah keluarga yang sentiasa kasih mengasihi...
Salam aidilfitri dari papa suksis kepada semua anak-anak...

Salam Eid' Fitri!!!

Posted by izzue.com | 1:08 AM | 3 comments »


Selamat Hari Raya AidulFitri Dari kami aauuumm!!Garuda aka Group3 Thp1 kepada Semua Pegawai Kehormat, Tuan Zuhairi,Cik Watie, Jurulatih Yang disayangi Sjn. Nazri,Cik Baharin,Cik Wan dan CikRamli. Juga kepada Semua sahabat Tahap1..kami susun berpuluh2x jari meminta maaf yang satu.Andai ada Tersilap laku tersalah kata..!

u/p: sorang je xkan di maafkan, pencuri moto Aku!!-usop

rayer!!rayer weh

Posted by izzue.com | 2:03 PM | 0 comments »

adeh...nak rayer neh..aku balik malam neh nek kete..so korang doa2 la aku slamat sampai ke kg halamanku...nak duit rayer meh umha..hekhekehk...pader geng no sweat..xnak ke mintak maap ngn aku neh..korang byk dose ngn aku tau!!..hahah pas rayer0-0 ar...

si pengyou..hehe(mksudnye 4 sekawan)

Posted by izzue.com | 12:09 PM | 0 comments »


assalamualaikum
kami ber4 ingin m'ucapkn slmt hari raya aidilfitri kpd jurulatih2,brader n sister thp 2,3..
dan kpd teman2 seangkatan thp1..
maaf zahir batin ye..
jgn lpe bg det ry kt kami eh
p/s:lpe lak..slamat becoming hari lahir en.nazri..
moga dpanjangkn umo,dnaikkn pngkat,dmurahkn rzki..

peeeerrrrrgggggggghhhhhhhhh

Posted by izzue.com | 1:28 PM | 0 comments »


ingat sya tdk taw ka jg.....peeerrrrghhhh...psal kuning....hahahaha....

selamat ari raya aidilfitri....minta maap jahir batin tok suma jurulatih n anggota suksis aaa...

0-0....t kalo ada rejeki sya bwla kueh2 tok jamuan ari raya...huhuhuh
cek wan,telor penyu mmgla sya ssh nak bw..ingat sng ka mau dapat..tp t nextyear sya blek lg sya pg cari ea???
cek nazri, t birthday cek raya ketiga kn...sopi happy becoming birthday.....p/s: jgn saket perut makan rendang...

cik nazri nie...

Posted by izzue.com | 9:37 AM | 1 comments »

heheheeeeee.....
aku pon reti gune blog nie...
korang nie...
lemah...

wooiiiiiiii budakkkk2...

Posted by izzue.com | 9:28 AM | 1 comments »

ayoooo.......
sunyi jer blog nie...
common lar..
meh nak ajar masuk..
sign in..pastu letak izu_watanabe@yahoo.com
pastu paswed taip watanabe...
mudaaaaahhhh...
tolonglah masuk k..
jangan nak menyemak lagi dalam yahoo grup tu...aduuuuiiiii