gong xi fa chai

Posted by izzue.com | 3:43 PM | | 1 comments »




iium cuti 4hari..mesti ramai yang balik kampung.tadi aku nak kuar dari iiu nih maik aih jammed sampai batu caves, tol gombak tu..ramai sungguh yg nak balik ke pantai timur.besenya org kelantan yang meramaikan kl ni..tu maknanya org kelantan nih pandai2 dan cerdik2.mostly conquer..negeri lain pon ramai gak bijak pandai.jgn terasa lak.aku sendiri pun negeri lain.huhu..mungkin aku suka bdk kelantan..wargh5...sapa aku????tapi aku bukan atok yg memang suka budak kelantan.hehe..jangan mare..gurau jer tok..xper lah yang pasti kalo dah jodoh x ke mana la.




kepada kawan2 yang balik kampung drive sendiri tu diharapkan berhati2 di jalan raya dan aware kenderaan lain kat kiri kanan depan belakang.kang tak pasal2 menjemput maut.tapi kalo takdir dah tersurat nak wat caner.so,kita serumpun suksis nih jgn sisihkan satu sama lain.sumernya sama je.kalau ada yang tersilap sama-sama tegur,kalau ada yang menangis,kita sama-sama pujuk,kalau ada yang susah hati kita sama-sama tenangkan.tapi macam mustahil nak diaplikasikan kat bebudak nih.huhuhu...korang tau aku pun lagi la tau..




gong xi fa cai...kalo ada limau lebih silalah bersedekah di padang kawad sabtu nnt.rabu xder assembly kan.yang dapat ke beijing tuh tahniah la.saper pun yang terpilih..... tahniah!!!!anda memang hebat.